Porumb pentru pescuit 4


Porumb cu miere si tuicaPorumb cu miere si tuica

Ca si momeala, stiu ca e un subiect foarte dezbatut si ca exista un infinit +1 retete de preparare a porumbului pentru crap, dar vreau sa va mai dezvalui una. Nu zic ca as fi primul care a folosit porumb cu miere sau porumb cu palinca pentru a pescui la crap, dar pana acum nu am avut cunostinta de o astfel de reteta.
Combinatia rezultata din cele trei ingrediente magice am descoperit-o pe balta, cam acum o luna si jumatate, cand am hoatarat spontan cu partenerul meu de pescuit sa facem o mica iesire la balta din apropiere.
Nu vreau sa intru in detalii, dar tin sa mentionez ca era foarte frig si ca majoritatea conservelor de porumb ce le mai aveam de anul trecut nu mai erau bune. Singurul porumb cu care se putea arunca la peste era cel cu miere. “Si ce-i cu asta?”, poate va intrebati… Problema e ca atunci nu manca pestele la miere.
Intimp ce asteptam sa vedem o miscare la bete noi ne cinsteam cu tuica ca sa mai scapam de frig. Ne incalzea putin, ne era bine si ne-am gandit ca poate si crapului ii este bine daca ii dam putina tuica.
Asa ca am pus putina tuica in nada, am aruncat cateva boabe de porumb intr-un borcan, am adaugat putina tuica peste ele si am asteptat vre-un sfert de ceas, apoi am incercat sa vedem daca da rezultat. A fost o surpriza placuta faptul ca in urmatoarele 2 ore am prins tre ciortani; nu aveam sperante.
Ajungand acasa am luat un borcan de 300g si l-am umplut putin mai bine de jumatate cu boabe uscate de porumb. Am adaugat 4 linguri de miere de albina (de casa nu din comet), si in completare, pana la umplerea borcanului tuica de pruna. Asta e reteta magica care a dat rezultate la crap pe vreme rece.
L-am lasat sa absoarba aromele si weekendul trecut l-am testat pe balta cu rezultate bune. Nu cred ca e o intamplare, din moment de noi, eu si partenerul meu de pescuit am prins, ca numar de bucati, cam dublu fata de orice pescar de pe balta, dar am sa revin cu amanunte cat de curand.
Reteta porublului imbunatatit cu miere si tuica e una simpla si eficienta.
Daca aveti alte idei sau nelamuriri va rog postati pe forum in sectiunea Pescuit la Crap – Nade si Momeli.

Fir intins!

Lasă un răspuns

